Xiaomi tõi koostöös Saksa kaameratootja Leicaga turule uuendatud nutiseadmete seeria Xiaomi 14, mille tehnilised omadused muudavad tooteperekonna mobiilse fotograafia lipulaevaks. Uue seadmeseeriaga kaasnevad ka teised innovaatilised nutilahendused.
Üks juhtivaid nutitelefonide ettevõtteid Xiaomi lõi käed Saksa kaameratootja Leicaga ning mõni päev tagasi kuulutati välja ühine tehnoloogiakeskus Xiaomi x Leica Optical Institute. Koostöö tipphetkeks võib lugeda seadmeseeriat Xiaomi 14, millele on integreeritud Leica Summilux optika.
Sestap seisneb uue tooteseeria esimese seadme Xiaomi 14 suurim läbimurre kaamera teravuses ja tugevuses. Telefon on varustatud Leica Summiluxi optiliste läätsedega, mille põhikaameral on uuendatud ƒ/1.6 ava koos Light Fusion 900 pildisensoriga. Nii tagab telefon väga hea pildikvaliteedi ka keerulistes, vähese valgusega tingimustes.
Xiaomi ja Leica koostöös väljaantud telefonil on põhjalik kolmekordne kaamera konfiguratsioon, mis pakub head fotograafiakogemust, kattes fookuskauguse vahemiku 14 mm-st kuni 75 mm-ni. Lisaks on Leica 14 mm ultralai kaamera eraldusvõime uuendatud 50 MP-ni. Seadme Leica 75 mm telefoto objektiiv, mille minimaalne fookuskaugus on 10 cm, jäädvustab detailirohkeid fotosid, mida seni võis oodata vaid lipulaeva-tasemel telefonidelt.
Niisamuti on Xiaomi 14 ekraan on eredam kui kunagi varem. Silmapaistev 6,36-tolline CrystalRes AMOLED 1,5K (2670 x 1200) ekraan võimaldab kasutada seadet ka eredas keskkonnas, näiteks otseste päikesekiirte all. Ekraani pikslitihedus on suurendatud 460 ppi-ni, pakkudes rohkem detaile kui varem.
Koos uue telefoni turule toomisega, tutvustas ettevõte ka Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 tahvelarvutit, Xiaomi Watch S3, Xiaomi Smart Band 8 Pro ja Xiaomi Watch 2 nutikaid käekellasid.
Xiaomi eesmärgiks võtnud inimkesksema lähenemise. Rahvusvahelisele turule tutvustati ka uut nutikat ökosüsteemi “Inimene x Auto x Kodu”. Uus ökosüsteem võimaldab sujuvat ühendust isiklike seadmete, nutikate koduseadmete ja autodega, hõlbustades seadmete ühtlast ühendamist ja koordineerimist reaalajas.
Xiaomi HyperOS tehnoloogia, mis on ökosüsteemi “Inimene x Auto x Kodu” aluseks, integreerib üle 200 tootekategooria, hõlmates üle 600 miljoni seadme üle maailma.
Saksa kaameratootjaga koostöö eesmärk on aga luua tänapäeva mobiilse fotograafia ajastul edasijõudnud mobiilse pildistamise optiline süsteem. Ühise instituudi asutamine tähistab olulist verstaposti nutitelefonide tööstuses. Lähiajal tuleb Xiaomi välja ka uue telefoniga Xiaomi 14 Ultra, mis muudab seniseid kasutajakogemusi mobiilse fotograafia valdkonnas.
Uue seeria turuletoomise puhul saab Xiaomi 14 ostja kingiks kaasa Xiaomi TV A Pro 43“. Kingitusi saab ainult Xiaomi volitatud kauplustest.
Allikas: Agenda PR via Buller Meedia Pilt: Agenda PR